Chcialibyście bym zarabiała przez bloga? I czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy was to kosztuję...?

środa, 14 stycznia 2015

ASK z Żanetą

Cześć! I znowu nie wiem co mogę do powiedzieć więc... Whatever, zaczynajmy! :D


                                             Brittany Blue pyta:

1) jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś ?
Ż: Hmm... Myślę że najgłupsza rzecz jaką zrobiłam to było zaufanie Ian'owi...
2) jak nazwiesz swoje dzieci ?

Ż: Hmm.... Bardzo lubię imiona Lukas i Anabel :)
3) co byś zrobiła , gdybyś wygrała w totka ?

Ż: Część pieniędzy przeznaczyłabym na potrzebujących a resztę zachowała na przyszłość :)
4) jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę ?

Ż: Statek, dużo jedzenia i wody :)
5) jaką magiczną moc chciałabyś posiadać ?

Ż: Manipulowanie przedmiotami siłą woli...
B: Hehehehe, za dużo się filmów Marvela naoglądałaś! :D Teraz cię na manipulowanie przedmiotami wzięło!
Ż: Tak trochę! :D 
6) jak chciałabyś spędzić ostatni dzień życia ?

Ż: Z moimi najbliższymi... Nie wiem jak- ważne że z nimi :)
E: Awww! ;3
7) co jest ważniejsze , uroda czy intelekt ?

Ż: Dla mnie obie te zalety są równie ważne- ale co kto woli :)
8) co chciałabyś w sobie zmienić ?

Ż: Chciałabym nie być taka nieśmiała i niezdarna...
9) co jest według Cb najważniejsze w związku ?

Ż: Szczerość. Zdecydowanie! Bez szczerości nie ma związku...
10) co cenisz w ludziach ?

Ż: To że szanują i akceptują mnie taką jaką jestem :)
11) jaki jest Twój ideał chłopaka ?

Ż: Nie ma ideałów ale... Powinien być miły, pomocny, sympatyczny, bystry, no i oczywiście musi mnie szanować :)
B: Hihihi, widzę jakieś nawiązanie! :D
12) jakie jest Twoje największe marzenie ?

Ż: Największe ze wszystkich?
E: Największe!
Ż: Zawsze chciałam pojechać do Brazylii na karnawał! :) 
13) odważyłabyś się skoczyć na bungee ?

Ż: Nie! Raczej nie... Mam straszny lęk wysokości...
B: Heh, ty masz lęk wysokości, ja mam klaustrofobię a Eleonora ma arachnofobię... Ale się dobrałyśmy, co? :D
E: Wow, ale zabawny fakt! ;) Rzeczywiście!
14) co robisz jak masz doła ?

Ż: Idę na długi spacer... Pomaga :)
15) ulubiona bajka z dzieciństwa ?

Ż: Kopciuszek!
16) ulubiony zapach oprócz zapachu perfum ?

Ż: Hmm... Bardzo lubię zapach świeżo skoszonej trawy! :)
17) gdybyś miała się zabić jak byś to zrobiła ?

Ż: ...Eee... Bardzo ''ciekawe'' pytanie... Eeee... Nie wiem! Szybko i bezboleśnie? Może bym się zastrzeliła, czy coś...
18) miałaś kiedyś myśli samobójcze ?

Ż: Nie! Nie chce umierać, chce żyć!
19) lubisz wyróżniać się z tłumu ?

Ż: Hmm... Tak, czasami :)
20) do jakiej piosenki chce ci się tańczyć ?

Ż: Lubię tańczyć do wielu piosenek, nie mam jakiejś ulubionej :)
21) często zamawiasz ciuchy w internecie ?

Ż: Nie, tylko czasami... Jak nadarzy się odpowiednia okazja... Ale zwykle zamawiamy ubrania
22) ufasz bardziej Brittany czy Eleonorze?

Ż: To moje siostry! Ufam im jednakowo!
E: Dzięki Żaneto! :)
B: Jesteś kochana! 
23) płakałaś kiedyś przez faceta ?

Ż: Nie, jeszcze nie było takiej sytuacji...
24) masz jakąś fobię ?

Ż: Jak już mówiłam, mam lęk wysokości...
25) jaki jest najlepszy sposób na nudę ? 

Ż: Spotkanie z przyjaciółkami! :)
B: Dokładnie! ;)
26) z kim byś chciał utknąć w zepsutej windzie :) ?

Ż: Hmm... Chyba z Szymonem...
E: Awww! ;3
Ż: Bo umiałby szybko znaleźć wyjście z tej sytuacji i umiałby mnie uspokoić... :)
S: ...Dzięki Żaneto! :)
Ż: Nie ma za co :) 
27) podobały ci się pytania ;***?

Ż: Tak, nawet bardzo! Dziękuję! :)

                                                 Brittany Miller- Seville pyta: 

1. Lubisz mnie ?
Ż: Nie znam cię za dobrze... Ale wydajesz się być miła! Lubię cię! :)
2. Lubisz Szybką Pantekę ?

Ż: Tak samo jak ciebie! :)
3. Lubisz Brittany Blue ?

Ż: Tak, cieszę się że mamy nową komentatorkę! :* Pozdrawiam Serdecznie!
4. Lubisz Wiktorię ?

Ż: Tak! Gdyby nie moje siostry mogła bym spokojnie uznać za największą BFF! :)
V: Dzięki Żanetko! :)
5 Lubisz Britt ?

Ż: Nie lubię... KOCHAM JĄ! To moja siostra! <3
6. Lubisz Alvina ?

Ż: Tak! :) To mój przyjaciel!
7. Myślisz że pasują do siebie jako para ?

Ż: Zdecydowanie! :D
A: Nie pomagasz... -.-
B: Tia... -.- 
8. Lubisz Ele ?

Ż: Oczywiście! Kocham ją! <3 Tak samo jak Britt!
9. Lubisz Teo ?

Ż: Tak! :)
10. Myślisz ze pasują do siebie jako para ? 

Ż: Tak, pasują do siebie! :)
11. Lubisz Szymona ? 

Ż: Tak, nawet bardzo :)
12. Lubisz siebie ?

Ż: Hmm... Tak, lubię :)
13. Myślisz , ze pas ujęcie do siebie jako para ?

Ż: Eee... N-nie wiem!
Piiiip
Ż: ...Może troszkę... 
14. Lubisz herbatę owocowa ?

Ż: Tak, bardzo lubię! :) Zwłaszcza o smaku maliny i mięty!
15. Czy twoje serce wybrało ukochanego ?

Ż: Taak...
16. Jak ma na imię ?

Ż: Czy mogę wykorzystać jedno z 4 ''numerów alarmowych''?
V: Jak najbardziej! :)
Ż: W takim razie odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie... 
17. Podobalo Ci się we Francji ?

Ż: Tak, było świetnie!
18. Bylas na tajnej randce z Szymonem ?

Ż: Taak... Raz...
19. Gdzie ?

Ż: W parku... W Hollywood...
20. Podobalo Ci się ?

Ż: Tak, było świetnie! :)
21. Opis z twoje uczucia do Szymona .

Ż: Eee... No cóż... Lubię go, nawet bardzo... To mój najlepszy przyjaciel... Dobrze mi się z nim rozmawia, jest fajny... :)
S: Hehe, dzięki Żaneto! :)
Ż: Nie ma za co :) 
22. Chcialabys pocalowac Szymona ?

Ż: Eee... Może... ;)
23. Mialas kiedyś ochotę pocalowac Szymona ?

Ż: Hmm... Może i tak... Kiedyś, dawno temu... ;3
24. Masz teraz ochotę to zrobić ?

Ż: Nie...
25. Przytulalas się z Szymonem ?

Ż: Tak... Czasami... :)
E: Jedno. Wielkie. Awwww! :3
26. Chcialabys zamienić się miejscami z Britt? 

Ż: Hmm... Nie :) Nie zazdroszczę własnej siostrze!
27. A z Ela ?

Ż: Tak samo- nie...
28. A z Teo ?

Ż: Tak samo...
29. A z Alvinem ?

Ż: Bycie liderką grupy mi nie odpowiada- jestem nieśmiała a Alvin i Brittany, wręcz przeciwnie...
30. A z Szymonem ?

Ż: Również nie :)
31. Chcialabys być druhna na ślubie Alvittany ?

Ż: Hmm... Brittany? :D
B: Jasne że możesz! :D Hahaha
A: Brittany... -.- Nie dobijaj mnie... 
32. Rozmawialas z Britt na temat jej ślubu z Alvinem ?

Ż: Hehehe, Brittany chcesz wyjść za Alvina?
B: Tak na serio?...Heh, wy sobie tylko żartujemy! :D
33. Chcialabys wyjść za Szymka ?

Ż: Ja... Nie wiem... Może, kiedyś :)
34. Myślisz , ze w przyszlosci , Alvittany będą mieli dzieci ?

Ż: Z tego co wiem Alvin nie chce mieć dzieci...
A: Bo nie chce! ><
B: ...I tak będziesz miał dzieci! 
35. Myślisz , ze kiedykolwiek zmienia się ich stosunki ?

Ż: Czy kiedykolwiek przestaną rywalizować i kłócić się z byle powodu? Nie, to się nigdy nie zmieni! :D
A: Ale to dobrze! :D
B: Hehehe, właśnie! :D  
36. Myślisz , ze Ela wyjdzie za Teo ?

E: Może wyjdę, a może nie... Kto to wie? ;)
Ż: Hehehe, właśnie sama odpowiedziała... Ale według mnie- tak, wszystko jest możliwe! :)
37. Gdzie chcialabys przeżyć swój pierwszy pocalunek ?

Ż: Hmm... Nieważne gdzie- ważne z kim :)
38. Gdzie kupujecie ubrania ?

Ż: Zwykle Dave gdzieś zamawia...
39. Umiecie szyć?

Ż: Ja i moje siostry :)
B: Bo chłopaki się na tym nie znają!
A: I dobrze!
B: ...-.-  
40. Podobaly Ci się pytania ?

Ż: Tak, dziękuję! :)

                                            Szybka Panterka pyta:
 
 

1.Lubisz robic za swatke Brittany i Alvina?
Ż: Hehehe, tak! Bardzo! :)
E: Hahaha, ze mną u boku! :D
Ż: Hahaha, dokładnie! :D 
2. Dlaczego to robisz?

Ż: Bo oni sami nie umieją okazać sobie uczuć jak należy... -.-
3. Jak myslisz, czy Ich relacje wygladalyby inaczej (gorzej), gdybys razem z Eleonora, nigdy nie robila za Ich swatke?

Ż: Hmm... Nie wiem... Wszystko możliwe...
4. Myslisz, ze Charlene pasuje do Maksa?

Ż: Charlene? Do Maksa? Nie! Dla mnie nie...
5. Brittany pokazywala Ci listy od Charlene i Maksa?

Ż: Jakie listy?
B: Moje listy... -.-
E: Oj... 
6. Jesli nie, to chcialabys Je zobaczyc?

Ż: Hmm... Nie powiem- mogłabym. Ale jeśli Brittany nie chce ich pokazać rozumiem, i nie wnikam...
E: Ale...
Ż: Eleonoro!
E: Dobrze, już dobrze...  
7. Alvin Ci dokucza/kiedys dokuczal?

Ż: Zwykle dokucza Brittany lub Szymkowi... Cóż, ja jestem następna w kolejce... Ale nie, zwykle mi nie dokucza :)
8. Chcialabys znalezc sie w takiej sytuacji jak z Brittany z Alvinem i Maksem, tyle, ze z Szymonem i Maksem?

Ż: To by było... dziwne... Głównie ze względu że Maks to były chłopak Britt... Nie, nie chciałabym...
9. Przyzwyczailas sie juz do tego, ze ekran komputera jest wiekszy do ciebie?

Ż: Tak, już zdążyłam :D
10. Chcialabys chodzic z Alvinem?

Ż: Nie! Oczywiście że nie! To by było... dziwne! Ale bez obrazy oczywiście!
A: Spoko, nie obrażę się :D
11. Jak myslisz, czy Brittany bylaby wtedy zazdrosna?

B: Oni do siebie kompletnie nie pasują!
Ż: Właśnie! Nie wiem czy byłaby zazdrosna ale tak myślę...
12. Jak myslisz, dlaczego Alvin i Brittany nie chca ze soba chodzic, ale chca sie pobrac i miec dzieci? xD

A: Ile można powtarzać? To były TYLKO żarty! ><
Ż: Hmm... Tak, Alvin sam odpowiedział...
A: I nadal nie chce mieć dzieci...  
13. Gdzie chcialabys, zeby twoj przyszly narzeczony Ci sie oswiadczyl?

Ż: Hmm... Na plaży, przy zachodzie słońca! Byłoby...
E: ...Bardzo romantycznie! <3
Ż: Dokładnie! :) 
14. Podobalo Ci sie na Wiezy Eiffla?

Ż: Tak, nawet bardzo! Tylko trochę się denerwowałam bo mam lęk wysokości...
15. Gdzie spisz? No bo wiesz... rozmiar i te rzeczy...

Ż: No w łóżku... Ale wiem że nie o to ci chodzi więc... Cóż, w łóżku :) odkąd mamy z dziewczynami własny pokój, jest dużo lepiej :) Nasze łóżka stoją w rządku- od najstarszej do najmłodszej
16. Jak myslisz... Brittany kocha Alvina (piosenka z Herkulesa), a Alvin kocha Brittany (w liscie do Brittany, Charlene pisze, ze Jej o tym powiedzial). Alvin wie, ze Brittany Go kocha (slyszal Ta piosenke zza sciany) i wie, ze sam jest w Niej zakochany (w koncu powiedzial o tym Charlene). Brittany wie, ze Alvin Ja kocha (czytala list od Charlene) i wie, ze sama Go kocha (spiewala o Nim piosenke z Herkulesa). W takim razie, dlaczego u licha nie zaczna ze soba chodzic?! -.-

Ż: Hmm... Według mnie boją się co powiedzą inni...
17. Zapytasz sie o to Brittany?

Ż: Brittany?
B: Jestem idiotką, bo dałam się usłyszeć... -.- Tyle z mojej strony... 
18. Zapytasz sie o to Alvina? 

Ż: Eee...
A: Odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie.
19. Co wolisz, przyjazn, czy milosc?

Ż: Oba są dla mnie równie ważne... :)
20. Jak myslisz, to z Szymonem, to przyjazn, czy milosc?

Ż: Eee... N-nie wiem...
Piiiip
Ż: ...  
21. Ulubiona piosenka z Violetty? xd

Ż: Uwielbiam- wręcz kocham piosenkę En Mi Mundo! <3
22. Chcialabys zaspiewac Ta piosenke?

Ż: Chodź by tu i teraz! :)
23. Ogladalas kiedys jakis film, serial i spodobal Ci sie tak bardzo, ze chcialas wcielic sie, w ktoregos z bohaterow?

Ż: Tak, raz...
24. Jesli tak, to jaki?

Ż: W Mitchi (nie wiem jak się piszę imię!) z filmu Camp Rock! :) Świetny film...
25. Jak myslisz, lepiej jest podporzadkowac sie zdaniu wiekszosci, czy dalej miec swoje wlasne zdanie, nie do zlamania?

Ż: To zależy... Zwykle chce mieć swoje zdanie, ale czasami zgadzam się z innymi...
26. Zbierasz na cos?

Ż: Hmm... Jak na razie nie...
27. Jesli tak, to na co?

Ż: <czytaj powyższą odpowiedź>
28. Masz jakichs wrogow?

Ż: Staram się być przyjacielska ale są takie osoby...
29. Jesli tak, to jakich? 

Ż: Nie lubię Amandy i jej koleżanek...
B: Tak jak wszystkie dziewczyny którym odbiła chłopaka... -.- No i my...
30. Ulubiony serial?
Ż: Violetta :D
31. Ulubiony film?

Ż: Zmierzch
32. Ulubione przedstawienie?

Ż: Alicja w Krainie Czarów :)
33. Ulubiona piosenka?

Ż: Heh, nie mam :D
34. Ulubiona gwiazda muzyki?

Ż: Katy Perry!
35. Ulubiona ksiazka?

Ż: Harry Potter :)
36. Ulubiona sukienka?

Ż: Nie mam...
37. Ulubiony chlopak? xD

Ż: Eee... Nie wiem... Niech będzie że Szymon...
38. Ulubiona chwila w twoim zyciu?

Ż: Hmm... Spotkanie wiewiórek! :) Zdecydowanie!
39. Ulubiona pora roku?

Ż: Wiosna... :)
40. Podobaly Ci sie pytania?

Ż: Tak, bardzo! Dziękuję! :)

Wow... Żaneta prawie w ogóle nie skłamała! Super! :) 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :) Teraz krótkie reakcje .. :)

    Do pytań Brittany Blue :
    Tak ogólnie , to Brittany Blue , wiesz że jak pierwszy raz pisałam pytania , czyli na ASK Alvina , to też dałam coś koło 20 ? Heh :)


    11) też widzę nawiązania :) - do Szymonka ;*
    16) Też kocham tez zapach *.* Kojarzy mi się z dzieciństwem .. ahh.. piękne chwile :)
    23) I lepiej żeby nie było ! :) Bo jak będzie to nie ręczę za siebie ...
    8) ( zapomniałam :)) Żaneta ! Nie jesteś niezdarna !
    26) Jasne jasne .. Naprawianiem byście się zajmowali .. :D

    Do moich pytań :)

    7. Jak to nie pomaga ? Oczywiście , że pomaga ! Przecież mam kolejne argumenty do naszych rozmówek :D
    13. Jasne że do siebie pasujecie ;*
    16. O.O A ja myślałam , że to Alvin albo ostatecznie Britt wykorzystają pierwsi numer alarmowy ...Ale ja i tak wiem kto :D
    18-20. Awww ;3
    25. Cytując Elę .. Awww ;3
    31. No i mamy pierwszą druhnę załatwioną :D
    32. Ależ oczywiście że sobie żartujecie .. Mhm ...
    34. Alvin , Britt już dopilnuje żebyś miał z nią dzieci .. Nie martw się :D
    40. Nie ma za co :) Czysta przyjemność :)

    Pytania Szybkiej Panterki :

    2. Dokładnie :D
    4. A dlaczego ? Zołza i dupek .. Świetna zabójcza mieszanka ..
    12. Alvin , póki co to jeszcze żarty .. PÓKI CO .. :)
    13. Szymek , zapisuj , rób notatki , zrób zdjęcie .. cokolwiek ! ><
    16. Gdy przeczytałam pytanie , pomyślałam że to jest dokładnie to i teraz już się nie wywiną ! Ale po twojej odpowiedzi .. Po twojej odpowiedzi muszę się poważnie zastanowić ... To może być przecież prawda .. A my wszyscy ich swatamy , ehh ..
    17. Nie jesteś idiotką Britt .. -.-
    20. Żanetko , ja odpowiem .. MIŁOŚĆ <3
    30. 31. To też moje ulubione <3 Ale teraz także Niezgodna ... :D
    37. Aww ;3


    Dobrze , to jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi :) Czekam niecierpliwie na 2 część fanficku i na nową serię :D
    Weny Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprzejmie dziekuje za odpowiedzi. Niektore z nich daly Mi dosyc duza satysfakcje. ;)

    Do atorki: Taaaak, Brittany ma klaustrofobie... Jeszcze raz pytam, wykorzystasz to moze w jakims rozdziale, albo czymkolwiek?

    Czekam z niecierpliwoscia na nowa czesc fanficku Alvittany oraz nowa serie, a w nastepnej kolejnosci na ask Teodora. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że wykorzystam! Nie wiem gdzie, kiedy i z kim gdzieś utknie ale będzie taki moment! :)

      Usuń
    2. Juhu! :D Nie moge sie doczekac tego czegos! (nwm, czy to bedzie rozdzial, czy moze cos innego) Na pewno wyjdzie Ci wspaniale! *_*

      Usuń
  3. Do Brittany Miller-Seville: No widzisz? :D
    Do Żanety: Bardzo dziękuje za pozdrowienia! ;** I mamy takie samo marzenie ;P
    Do Alvina: Tak czy siak kiedy się ożenisz z Brittany i tak będziesz miał dzieci xD
    Do autorki: Czekam na wszystko co piszesz z niecierpliwością ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alvin- Nie chce mieć dzieci! >< Ile razy można powtarzać?

      Usuń